Як повернути кошти у випадку відмови від оформлення паспорта
На «Гарячу лінію» УДМС у Чернівецькій області на номер (0372) 55-04-61 нерідко надходять запитання про скасування запису в «Електронній черзі» та повернення сплачених коштів у випадках, коли заявник вирішив змінити підрозділ для отримання адміністративної послуги з оформлення паспортного документа або потреба в її отриманні взагалі відпала.
Повідомляємо, що скасовувати запис до електронної черги не потрібно. У випадку, коли заявник не з’являється на заброньований час до підрозділу міграційної служби, його черга скасовується автоматично.
Якщо ви здійснили оплату за оформлення паспортного документа в одному територіальному підрозділі УДМС, але вирішили отримати адміністративну послугу в іншому або з певних причин взагалі передумали звертатися до міграційної служби, повернути свої кошти можна, звернувшись з письмовою заявою до Управління ДМС у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. А.Шептицького, 25.
При цьому слід надати такі документи:
- копія паспорта громадянина України;
- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- довідка за реквізитами банку, на картковий рахунок якого платнику буде здійснено повернення коштів;
- оригінал платіжного документа.
Управління ДМС у
Чернівецькій області